Фізкультурна освітня галузь

Мета: формування в учня/учениці стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку, підвищення функціональних можливостей організму дитини, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок.

Загальні цілі:

Учень/учениця

1) регулярно практикує фізкультурну діяльність; демонструє рухові вміння та навички та використовує їх у різних життєвих ситуаціях;

2) добирає фізичні вправи для підвищення рівня  фізичної підготовленості;

3) керується правилами безпечної і чесної гри, уміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру, самовираження та соціальної взаємодії.

Загальні очікувані результати

Уміння1 1-2 кл. 3-4 кл.
1. Рухова активність
1.1 Виконую життєво необхідні рухові дії Вправляюся в пересуванні (наприклад, ходьба, біг, стрибки, лазіння, плавання, ковзання), виконую вправи з предметами та без них Вправляюся в пересуванні (наприклад, ходьба, біг, стрибки, лазіння, плавання, ковзання), з предметами та без предметів, оцінюю власне виконання рухових дій та виконання вправ іншими
1.2 Моделюю рухову діяльність Розпізнаю, добираю та виконую фізичні вправи для ранкової гігієнічної гімнастики.

Розпізнаю, добираю та виконую фізичні вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей

Розпізнаю, добираю та виконую фізичні вправи для ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи.

Добираю відповідний інвентар для кожного виду спорту, розрізняю та виконую вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей

1.3 Виконую фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності Виконую рухові дії під час рухливих ігор під керівництвом учителя/ учительки Виконую рухові дії у рухливих іграх під час занять у школі та на дозвіллі
2. Самооцінювання та самоконтроль стану здоров’я
2.1 Контролюю свій фізичний стан Контролюю своє самопочуття за підтримки дорослих у школі і поза межами школи Володію елементами самоконтролю у процесі виконання фізичних вправ
2.2 Аналізую та оцінюю вплив фізичного навантаження на стан здоров’я Пояснюю значення фізичних вправ для здоров’я людини Аналізую вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров’я людини.

Оцінюю своє самопочуття за частотою серцевих скорочень та частотою дихання

2.3 Добираю фізичні вправи для розвитку фізичних якостей та зміцнення здоров’я Обираю з допомогою вчителя/вчительки та виконую вправи/ ігри й елементи різних видів спорту для розвитку фізичних якостей Регулюю інтенсивність навантаження (швидкість, тривалість, послідовність виконання фізичних вправ) відповідно до окреслених завдань
3. Соціальні вміння та безпечна поведінка
3.1 Виконую різні соціальні ролі Виконую різні ролі під час рухливих ігор, забав, обрядів та інших форм рухової діяльності Ефективно взаємодію з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової діяльності
3.2 Дотримуюся безпечної поведінки Дотримуюся правил безпеки особисто та під час спільної з друзями рухової діяльності Дотримуюся правил безпеки під час рухової діяльності в школі та поза її межами, пояснюю значення цих правил та їхні наслідки
3.3 Дотримуюся етичних норм у руховій діяльності Дотримуюся правил чесної гри під час рухової діяльності, маю за приклад етичну поведінку спортсменів.

Намагаюся не розчаровуватися із програшу

Дотримуюся правил чесної гри під час рухової діяльності. Прагну вигравати, не розчаровуюся з програшу. Гідно сприймаю гідно поразку

 


1 Для відображення наступності освітнього процесу тут подано загальну назву вміння, яке розкривається через навчальний поступ учнів за циклами (після закінчення 2-го та 4-го класів).

Обговорення

Залишити відповідь