Технологічна освітня галузь

Конкретні очікувані результати (КОР),
2 клас
Конкретні очікувані результати (КОР),
4 клас

Моя технічна творчість і техніка

Учень/учениця:

прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати [2 ТЕО 1.1-1];
планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1.1-2]

Учень/учениця:

задумує об’єкт для виготовлення [4 ТЕО 1.1-1];
прогнозує результат власної діяльності [4 ТЕО 1.1-2];
планує послідовність технологічних операцій [4 ТЕО 1.1-3]

Учень/учениця:

задумує конструкцію виробу та конструює його з готових елементів (розмічання розгорток; виготовлення, оздоблення пласких та об’ємних виробів) [2 ТЕО 1.4-1];
виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих [2 ТЕО 1.4-2];
створює та оздоблює виріб за зразком та власним задумом (розроблення ескізу виробу; використання матеріалів для оздоблення: лелітки, бісер, стрічки, шитво, нитки, фарби, папір та ін.) [2 ТЕО 1.4-3]

Учень/учениця:

конструює виріб із рухомими частинами, використовуючи готові до складання елементи та деталі [4 ТЕО 1.4-1];
– самостійно виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями [4 ТЕО 1.4-2];
створює та оздоблює виріб, дотримуючись логічної послідовності за зразком чи власним задумом із різних конструкційних матеріалів та повторно використовуючи матеріали [4 ТЕО 1.4-4];
порівнює старі та сучасні моделі різних технічних пристроїв та конструює моделі майбутнього [4 ТЕО 1.4-4]

Учень/учениця:

добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи (використання паперу, пластмаси, деревини, металу, пінопласту та інших матеріалів для макетування) [2 ТЕО 1.3-1]

Учень/учениця:

– самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу, зіставляючи їхні властивості (за зразком чи за власним задумом) [4 ТЕО 1.3-1]

Учень/учениця:

– з допомогою дорослих та самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів та ін.) [2 ТЕО 4.1-1]

Учень/учениця:

– самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів та ін.) [4 ТЕО 4.1-1]

Я у світі технологій

Учень/учениця:

аналізує зображення схем технологічної послідовності з допомогою дорослих, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків) [2 ТЕО 1.2-1]

Учень/учениця:

читає та розуміє графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи [4 ТЕО 1.2-1];
виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумом [4 ТЕО 1.2-2]

Учень/учениця:

дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань [2 ТЕО 2.1-1];
організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами) [2 ТЕО 2.1-2]

Учень/учениця:

передбачає власні дії під час використання інструментів та пристосувань з огляду на безпеку [4 ТЕО 2.1-1];
– самостійно дотримується безпечних прийомів праці при використанні інструментів та пристосувань (організація робочого місця; використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами) [4 ТЕО 2.1-2]

Учень/учениця:

– з допомогою дорослих або самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів та інше) [2 ТЕО 4.1-2]

Учень/учениця:

– самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів та інше) [4 ТЕО 4.1-2]

Учень/учениця:

бере до уваги необхідність економного використання конструкційних матеріалів [2 ТЕО 3.2-1];
– самостійно або з допомогою дорослих створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та ін.) [2 ТЕО 3.2-2]

Учень/учениця:

– економно використовує матеріали під час виготовлення виробу [4 ТЕО 3.2-1];
утилізує побутові відходи, дотримуючись відповідних правил [4 ТЕО 3.2-2];
– самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та ін.) [4 ТЕО 3.2-3]

Учень/учениця:

демонструє іншим результати власної діяльності [2 ТЕО 1.5-1];
описує, спираючись на запитання дорослих, чого хотів / -ла досягти [2 ТЕО 1.5-2]

Учень/учениця:

демонструє результати власної діяльності [4 ТЕО 1.5-1];
описує творчий задум, захищає свою позицію [4 ТЕО 1.5-2];
пояснює, що вдалося, а що – ні [4 ТЕО 1.5-3]

Я у світі ремесел

Учень/учениця:

зіставляє та розрізняє вироби, виготовлені за технологіями традиційних і сучасних ремесел (демонстрація виробів декоративно-ужиткового мистецтва: гончарство, ткацтво, витинанка, вишивка, різьблення та інше) [2 ТЕО 4.2-1];
виготовляє та оздоблює виріб із допомогою дорослих чи самостійно, застосовуючи елементи традиційних та сучасних ремесел (використання різних технік для виготовлення та оздоблення виробів: витинанка, вишивка та ін.) [2 ТЕО 4.2-2]

Учень/учениця:

висловлює власне ставлення до виробів, виготовлених традиційними і сучасними ремеслами [4 ТЕО 4.2-1];
– самостійно виготовляє та оздоблює виріб, застосовуючи елементи традиційних та сучасних ремесел [4 ТЕО 4.2-2]

Мій побут

Учень/учениця:

виконує найпростіші дії, демонструючи самозарадність [2 ТЕО 2.2-1];
– спільно з дорослими організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань (організація особистого побуту) [2 ТЕО 2.2-2]

Учень/учениця:

– безпечно поводиться з приладами у власному побуті [4 ТЕО 2.2-1];
– самостійно організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань (організація особистого побуту) [4 ТЕО 2.2-2]

Учень/учениця:

– разом з дорослими планує та реалізовує найпростіші трудові дії: ремонтує іграшки, книжки; доглядає за рослинами і тваринами; готує страви за рецептами; доглядає за одягом та взуттям) [2 ТЕО 2.3-1]

Учень/учениця:

– самостійно планує та реалізовує трудові дії у власному побуті: ремонтує іграшки, книжки відомими способами; доглядає за рослинами і тваринами; готує нескладні страви за рецептами; доглядає за одягом та взуттям) [4 ТЕО 2.3-1]

Учень/учениця:

– спільно з дорослими розраховує приблизну кількість необхідних матеріалів для виконання завдання [2 ТЕО 3.1-1];
– самостійно робить припущення про потрібну кількість матеріалів для виконання простого завдання [2 ТЕО 3.1-2]

Учень/учениця:

– спільно з дорослими розраховує приблизну кількість необхідних ресурсів для виготовлення виробу [4 ТЕО 3.1-1];
– самостійно робить припущення про потрібну кількість ресурсів для виконання простого завдання [4 ТЕО 3.1-2]

Обговорення

Залишити відповідь